CONTOH SOALAN PTD PDF

Inspired? Create your own Haiku Deck presentation on SlideShare! GET STARTED. Ni soalan senang ditanya tp susah nak jawab.. Emmm.. . Contoh soalan yang dia tanya. Jgn anggap peperiksaan PTD nie sgt menakutkan. Kepada calon yang akan menduduki Peperiksaan Jawatan Pegawai Tadbir Diplomatik Gred M41 pada 13 April , boleh mendapatkan.

Author: Negis Talabar
Country: Mozambique
Language: English (Spanish)
Genre: Marketing
Published (Last): 2 January 2009
Pages: 415
PDF File Size: 2.7 Mb
ePub File Size: 2.84 Mb
ISBN: 914-5-28139-187-3
Downloads: 80447
Price: Free* [*Free Regsitration Required]
Uploader: Fenritaur

Lepas tu sempat laa lagi jumper ngan member2 lama.

Aku teringat kata2 Boss aku. Penat n lapar nie tak payah nak cakap laa Aku pun dengan rasa penuh bangga laa bergerak untuk bergambar dengan Otai2 PTD. Jadi aku sangat menghargai jawatan aku sekarang.

contoh-soalan-daya-menyelesaikan-masalah-peperiksaan-ptd | pegawai eksekutif gred m41 | Pinterest

Tetiba ada linangan kristal daripada mata aku. Yang paling kena ingat. Ada 2 perkara yang kiter tak boleh pilih.

  MANORAMA YEARBOOK 2011 FREE PDF

Rupanya hari raptai adalah lebih teruk dari hari kejadian sebenar. Dengan segala susah payah usaha aku selama ini terbalas. Bagi exam essay English dan objektif. Patutnya masa raptai kena wat betul Thursday, December 16, Bos Oh Boss.

Semasa perarakan masuk tu. So aku n kawan2 berkorban laa untuk batch kami dan PTD sekalian. Takkan laa kiter plak nak soqlan arahan kat Boss. Bagi tau asal kat mana. Kalau boleh tulisan nie buat yg paling cun laa. Aku duduk sini buat sementara waktu.

Nasib baik ada telefon yang ada internet. Semuanya berjalan dengan lancar. Mesti kena wat kali. Lepas tu kiterorang pergi laa daftar dulu.

Hingga buat panel interview tergelak. Tapi aku rasa laa. Tetapi dengan kuasa ajaib kiter memperolehinya Raptai perarakan masuk je dah 4 kali. Ada gak kawan2 aku cakap. Soalan yang berkaitan Bahasa Malaysia. Amik tag nama untuk konvo satgi. Tapi aku steady je walaupun lapar Pandai2 laa korang jawab.

  C50 RTU PDF

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Tp kalau soalan esei nie. Lepas tu macam biasa laa. Tp tanpa aku cakap banyak. Contoh soalan yang dia tanya. Protokol kena jadikan nombor Adakah awak boleh ditempatkan di mana2? Bangga sebab aku salah seorang daripada PTD. Padahal semua orang melihat pada perarakan masuk tu. PTD ngan bercerita nie aku rasa memang tak boleh dipisahkan laa. Aku tulis laa lagi.